
Mobilní obchodnice
Hotové řešení za jasnou cenu - Cesta k efektivnímu prodeji na cestách.
Sílu svého firemního ERP a CRM systému můžete využívat úplně kdekoliv - na schůzce u zákazníka i mezi regály ve skladu - Sunnysoft mAgent je aplikací určenou pro mobilní telefony vybavené známým systémem Android nebo Windows Mobile. Díky speciálnímu konektoru máte i na cestách dostupná všechna data, se kterými potřebujete pracovat. Stejně tak firma má okamžitý přehled o obchodech a jiných dokladech realizovaných v terénu.
Sunnysoft mAgent je ověřené a hotové řešení, na které se spoléhá celá řada významných společností. Je pro něj typická snadná a intuitivní obsluha, prokazatelné zvýšení produktivity zaměstnanců a zlepšení péče o toho nejdůležitějšího: o zákazníka.
Obchodní zástupci, servisní technici, merchandiseři a tazatelé, pracovníci ve skladech.
Napište si Emmě o nabídku: emma.polanski@sunnysoft.cz
Hlavní výhody řešení
- navýšení počtu objednávek v terénu
- aktuální přehled o tom, co zaměstnanci dělají a kde jsou
- okamžitý přenos dat do podnikového ERP a CRM
- podporujeme desítky systémů (Helios, Abra, Money, Pohoda, Cézear, K2, MRP, IFS atd.)
- akurátní přehled o skladech
- profesionální dojem u zákazníka
- rychlá návratnost investovaných prostředků
- plánování tras, návštěv zákazníků, nových příležitostí a sledování zaměstnanců a jejich efektivity
- manažerské výstupy: hodnocení úspěšnosti, stavu skladu, stavu objednávek
- podpora čtečky čárových kódů
Rozumíme potřebám svých zákazníků, nabízíme tři možnosti řešení
Sunnysoft mAgent | |||
Start | Business | Enterprise | |
---|---|---|---|
Popis varianty | Varianta bez propojení do firemního účetního systému. Pro práci s daty slouží webové administrační rozhraní. | Systém pracuje s daty z firemního informačního systému nebo účetního programu. ** | Robustní software uzpůsobený specifickým požadavkům zákazníka. Napojen na ERP / CRM. ** |
Počet uživatelů | 1 až 10 | 1 až 10 | 10 a více |
Napojení na ERP / CRM |
ne | ano | ano |
Server | Sunnysoft mServer | Sunnysoft mServer | implementace na serveru zákazníka |
Forma úhrady | pronájem | pronájem prodej |
pronájem prodej |
Typická měsíční platba za jednoho uživatele bez DPH |
800 Kč * | 1 290 Kč | individuálně |
* Prvních 30 dní na testování zcela zdarma.
** Podporujeme propojení s desítkami informačních systémů a účetních programů.
Vývoj máme hotový, vy můžete okamžitě fungovat.
Vývoj máme hotový, vy můžete okamžitě fungovat.