Podpora
V případě jakýchkoliv problémů, dotazů či nejasností neváhejte kontaktovat naši technickou podporu na emailové adrese hotline@sunnysoft.cz anebo volejte +420 725 079 092.
Často kladené otázky
-
Ve firmě využíváme všech deset obchodních zástupců. Je možno rozšířit řešení o další PDA klienty?Pro více jak deset obchodních zástupců je určeno velké mobilní řešení mAgent, které je navrženo pro větší firmy. Přenos dat z mAgent Start na mAgent Enterprise pro podniky je bezproblémový, takže v nové aplikaci pokračujete bez výpadku provozu.
-
Je možné, že se s PDA nelze připojit k serveru?Připojte PDA k Internetu a zkontrolujte funkční připojení, například pomocí načtení internetové stránky v prohlížeči Internet Explorer.
Pokud se stránka načte, porovnejte nastavení komunikace s parametry nastavení podle doručeného aktivačního emailu, zaslaného při registraci.
-
Jak provedu nastavení komunikace PDA po GPRS pro T-Mobile?Parametry k nastavení připojení GPRS na PDA:
AT příkaz ve vlastnostech modemu: AT+CGDCONT=1, "IP","internet.t-mobile.cz"
Vytáčené číslo: *99***1#
IP adresa: přidělována dynamicky serverem
DNS servery: lze využít automatického přidělování adres DNS serverem, popř. lze nastavit i ručně
- primární DNS: 62.141.0.1
- sekundární DNS: 62.141.0.2
Jméno a heslo: není nutno vyplňovat
Rychlost portu, popř. připojení: 115 200 bps